soalan lazim  hubungi kami   aduan dan maklum balas   peta laman
W3C

Pilihan W3C

Pilihan Warna: red  merah  kuning
Saiz Tulisan:
A- A A+
Jenis Tulisan:
Laman Utama Info Korporat Piagam Pelanggan Kenyataan Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan IKM

Kami berjanji untuk merancang dan melaksanakan program latihan dan pendidikan yang menepati keperluan pelanggan dengan: 

  1. Mengedarkan Buku Program dan Kalendar Kursus kepada pelanggan sebelum 31 Januari pada setiap tahun;
  2. Mengeluarkan surat tawaran kursus dalam tempoh satu (1) minggu sebelum tarikh kursus.
  3. Melaksanakan minimum 90 peratus daripada kursus yang dirancang setiap tahun;
  4. Menghasilkan minimum sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun;
  5. Melaksanakan minimum lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun;
  6. Memastikan prasarana dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula;
  7. Memastikan perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5;
  8. Memastikan penilaian penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada pada 4 dalam skala 1 hingga 5;
  9. Memastikan pernilaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada pada 4 dalam skala 1 hingga 5; dan
  10. Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.
Undian
Adakah infomasi di dalam Portal IKM memenuhi ekspektasi dan keperluan pelanggan?